Filled Under: , , , , , ,

پولیس اے ون اور بی ون ایٹا ٹیسٹ میں کامیابی حاصل کرنے کی متعلق اہم معلومات

Instructions for KP Police A1 and B1 ETEA Test.



ٹیسٹ  سے  پہلے ۔
v   سب  سے  پہلے  پولیس  اے  ون  اور  بی  ون  امیدواروں  کو  امتحان  کیلیے  اچھی  طرح  تیاری  کرنی  چاہیے۔
v   اچھی  تیاری  کیلیے  ضروری  ہے  کہ  امیدوار  ٹیسٹ  کیلیے  موزوں  سلیبس  سے  تیاری  کریں۔ 
ٹیسٹ  کے  دوران۔

v   ٹیسٹ  کے  رات  کم  از  کم  چھ  گھنٹے  نیند  پورا  کریں  تاکہ   دماغ  تازہ  اور  پُرسکون  ہوں۔
v   ٹیسٹ  کیلیے  جانے  سے  قبل  ایک    گتہ(پیپر  کلپر) ،    سیاہ  یا  بینگنی  رنگ  کا  مارکر  اپنے  ساتھ   امتحانی  ہال  ضرور  لے  جاییں۔
v   ٹیسٹ  شروع  ہونے  سے  قبل  بروقت  اپنے  نشست  پر  بیٹھ  کر  جیسے  ہی   Question Paper    اور  Answer Paper  حاصل  کیا  جاے  تو      پرچے  پر  اگر  اپنا  نام  ،بیلٹ  نمبر  اور  ضلع  وغیرہ  لکھنا  ضروری  ہوتو  لکھ  کر  وقت  ضایع  کیے  بغیر  فورا‏‏  Question Paper    کو    مکمل  پڑھے  بغیر  پہلے  آنے  والے  جو  بھی  آسان  سوالات  ہوں  کے  جوابات  جو  کیے  اپشن  یعنی  A,B,C,D  کے  صورت  میں  ہوں  کے  ٹھیک  جواب  Answer  پیپر  پر  مارکر  کے  ذریعے  خانہ  نیچے  دیے  ہویے  طریقے  سے  پُر  کریں۔




v   جو  بھی  سوالات  آپ  کے  ذہن  میں  مشکوک  ہوں  یا  مشکل  ہوں  ان  کو  چھوڑ  کر  تمام  آسان  سوالات  فورا  حل  کرکے  کوشش  کریں  کہ  آپ  کا زیادہ  وقت  ضایع  نہ  ہوں  تاکہ  تھوڑے  وقت  میں  آپ  آسان  سوالات  حل  کرکے  مشکل  سوالات  کو  حل  کرنے  کیلیے  وقت  کا  بچت  کرسکیں۔ 


v   خیال  رہیں  کہ   آ پ  Answer  پیپر  کے  خانہ  صحیح  طرح  پُر  کریں  اور  نیچے  تصویر  میں  دیے  ہویے  غلطی  سے  بچیں۔


v   تمام  آسان  سوالات  کو  حل  کرنے  کے  بعد  اپنے  سوالات  کا  جایزہ  لیں  آیا  آپ  نے  پاس  ہونے  سے  کم  از  کم  12  سوالات  زیادہ    حل  کیں  ہیں  اگر  آپ  ان  سوالات   میں  سے  پانچ  چھ  سوالات  کے  علاوہ  باقی  سوالات  پر  مطمین  ہیں  تو  مزید  کوی  مشکوک  سوالات  کا  جوابات  نہ  دیں  کیونکہ  Negative  مارکینگ  آپ  کے  پیپر  فیل  ہونے  کا  سبب  بن  سکتا  ہے۔


v   ابھی اپنا آن لائن ٹیسٹ لیکر اپنی صلاحیبت کا اندازہ خود ۔لگائیں





0 Comments:

Post a Comment